¿Un oso? En la parte inferior de la página tienes la respuesta
¿Un jabalí? En la parte inferior de la página tienes la respuesta
          
Añadir a Favoritos  Actualizar página  Imprimir página           Inicio   Buscar   Contacto   Foro   Libro de Visitas    Links

Publicidad:

Inicio - Foro

El Foro de ZonaPHP

Foro

Este foro se creó para que los visitantes de 'PontedeumeTurismo.es' intercambien información, impresiones y todo tipo de temas acerca de Pontedeume y su comarca. Esperamos que sirva como puente entre gente de diferentes lugares que quiera compartir su experiencia. ¡Participa!

Usuario Mensaje
eumesa
Enviado el : 24/01/2009 18:16:46
páxina en galego [ Responder]

Aínda que son consciente de que está páxina fai publicidade de Pontedeume para que a xente de fóra se anime a vir,e está claro que esas persoas pode que no sexan galegas.Eu propoño que as persoas encargadas de facer esta web den a posibilidade de poder leer esta páxina en galego (pero sen retirar a posibilidade de lela en castelán) e deste xeito faríades unha labor moi importante pola nosa lingua, porque tedes que pensar que en Pontedeume no hai só monumentos,gastronomía,festas,etc,tamén hai unha lingua da que deberiamos estar orgullosos/as, e a que debemos defender para que non se perda,igual que tedes medo porque Pontedeume poida perder o seu esplendor tamén e triste que se perdan outras cousas que pertencen a identidade dun lugar.Quero felicitarvos pola labor que estades a facer por Pontedeume e deixo aquí a miña proposta aínda que sei que pode ser díficil.Un saúdo!!!
Eduardo (Webmaster)
Enviado el : 24/01/2009 20:36:02
Respuesta a Eumesa [ Responder]

Hola, Eumesa.
Somos conscientes de todo o que comentas, por iso podes ver na parte superior esquerda da web que proximamente se habilitarán traduccións ó galego e ó inglés. A traducción ó galego está actualmente en proceso, o que ocorre é que non se pode facer en dous dias. Unha traducción é complexa e ademais logo está a labor de introducir os textos no contexto da web. Se todo vai como esperamos, antes do verán estará habilitada. E esperamos que a partir diso, poidamos continuar coa traducción inglesa, e a partir de ahí, non descartamos algunha máis.
Grazas pola tua proposta e recibe un cordial saúdo!
Foro de PontedeumeTurismo.es

 

Normas básicas: Se ruega se guarden las maneras y se escriba con educación. Absténganse de participar en este foro aquellos cuya intención sea ofender o atentar verbalmente contra otras personas, asociaciones o instituciones de cualquier tipo. PontedeumeTurismo.es y su creador no son responsables de los comentarios aquí expuestos.

Autor del Foro: Alberto Rodríguez Ferraces

< Volver atrás       ^ Ir arriba

 

  

El Tiempo por Tutiempo.net

www.pontedeumeturismo.es

Lo más destacado

'Pontedeume Turismo.es'
en la revista 'Elle'
Leer más...


¡Síguenos en Facebook!

Programa de las Fiestas de
As Peras
.
Ir a Agenda...

Actualizada la sección
'Dónde comer',
con nuevos locales.
Ir a sección...

Nueva sección:
"FEIRÓN
MEDIEVAL DOS ANDRADE".

Ir a sección...

Fotos Oficiales del
"I FEIRÓN MEDIEVAL DOS ANDRADE".
Ir a galería...

Pontedeume
en 3D
en Google Maps.
Ir a enlace...

Desde enero, las Noticias de la sección 'Actualidad' se ofrecen con un servicio automático de traducción al Gallego, Español e Inglés.

Especial Caaveiro
y
Fragas del Eume
Leer más...

Entrevista exclusiva a
Gabriel Torrente,
Alcalde de
Pontedeume.

Leer más...

Más noticias...

 

 

 

 

 

 

Publicidad:
El Tiempo actualizado cada 20 minutos
El Tiempo en Galicia
El Tiempo en Galicia
Publicidad:
Consultar el Tráfico
El Tráfico (DGT)
Llegar a Pontedeume
Llegue a Pontedeume desde cualquier lugar del mundo
Estado de la Luna hoy
Estado diario de la Luna